Byty
Byty - forma vlastnictví
Dům
Pozemky
Komerční nemovitosti
Lokalita
Kraje
» Hlavní město Praha
» Středočeský kraj
» Jihočeský kraj
» Jihomoravský kraj
» Karlovarský kraj
» Kraj Vysočina
» Královéhradecký kraj
» Liberecký kraj
» Moravskoslezský kraj
» Olomoucký kraj
» Pardubický kraj
» Plzeňský kraj
» Ústecký kraj
» Zlínský kraj
» Evropa
» Asie
» Severní Amerika
» Afrika
Cenové rozpětí v Kč  
(?)
Plocha v m² Plocha parcely v m² (?)
Stav nemovitosti
Konstrukce budovy
Podle počtu podlaží budovy
Počet podlaží budovy
Poschodí bytu
Počet místností
Zařízenost nemovitosti
Vybavení
Způsob vytápění objektu
Aktuálnost
+ další volby
Zavřít box Vymazat formulář
Cenové rozpětí v Kč Plocha v m²
Lokalita
>> Hlavní město Praha
>> Středočeský kraj
>> Jihočeský kraj
>> Jihomoravský kraj
>> Karlovarský kraj
>> Kraj Vysočina
>> Královéhradecký kraj
>> Liberecký kraj
>> Moravskoslezský kraj
>> Olomoucký kraj
>> Pardubický kraj
>> Plzeňský kraj
>> Ústecký kraj
>> Zlínský kraj
Zavřít box Vymazat formulář
Lokalita
Název nebo adresa RK
Zavřít box Vymazat formulář

PRONÁJEM: obchodní prostory

Karlovy Vary, Divadelní náměstí

Poslední změna: 12.02.2016

Titulní fotografie

Mapa

Více fotografií

Cena na vyžádání

Poznámka: Ve 3. NP lze pronajmout plochu od 35-121m2.

Konstrukce budovy
cihlová
Stav budovy
po celkové rekonstrukci

Pronájem obchodního prostoru, 3. NP, historické lázeňské centrum, kolonáda, Karlovy Vary

Naše společnost Vám představuje obchodní centrum s širokou nabídkou obchodů a služeb, které se stane turisty nejvyhledávanějším místem v Karlových Varech. Ve 3. NP lze pronajmout plochu od 35-121 m². Hlavním cílem projektu je plánování komerčních prostor – vytvářet hodnotu, poskytnout zákazníkům ty nejlepší podmínky k nákupům, zajistit prvotřídní prostředí a optimální složení nájemců. Každé patro je otevřená maloobchodní zóna, která se stane základem pro zákazníky. Opustíme obchodní labyrinty ve prospěch otevřeného prostoru. To bude vyzdvihovat obchodní centrum mezi konkurenty a zdůrazňovat jeho přednosti.
Jedním z nejdůležitějších komunikačních prvků v obchodním centru je vysoké centrální atrium. Návštěvníci mají dobrý výhled a vidí obchody na jiných patrech, což je příslibem prezentace obchodů ve vyšších patrech. Umožní zákazníkům, aby si užili svobodného pohybu v interiéru.
Lokalita – centrum starého města. Obchodní centrum bude první a jediný nákupní komplex v historickém centru, který splňuje veškeré požadavky moderního centra obchodů, jejichž skladba a umístění přiláká široké spektrum zákazníků. Mínusem tohoto prestižního umístění je nedostatek bezplatných parkovacích míst a omezený vjezd vozidel do historického centra.
Architektura a dějiny budovy - to jsou klíčové pozice. Jejich správné využití pomůže, aby nákupní centrum bylo opravdu úspěšné a ziskové. Citlivé propojení historických prvků s detaily moderní architektury vytváří jedinečnou atmosféru s vlastním charakterem, která činí z nakupování opravdový zážitek. To se odráží v detailech, tak důležitých jako je jméno, osvětlení interiéru, výběr použitých materiálů a designu obchodních prostor.
Cílová skupina - turisté, hlavně z Ruska, Kazachstánu, Číny a arabských zemí ve věku okolo 40 let. Dostatečně vysoká kupní síla.
Produkt - zboží a služby na vysoké úrovni. Centrum města je přesycené luxusním zbožím. Ale při bližším hodnocení situace je zřejmé, že 80% obchodů jsou mini butiky v zastaralém designu a nízké kvalitě nejen zboží, ale i služeb. Proto by nové nákupní centrum mělo být schopno odolávat poměrně přísné cenové politice, podporující kontrolu úrovně cen a kvalitě nabízeného zboží či služeb. Neustále bude kladen důraz na inovace a další rozvoj centra.
Několik slov o podpoře. Lze ji vést několika směry: na jedné straně pro budoucí nájemce nákupního centra, na druhé straně - pro návštěvníky nákupního centra (získání image před otevřením a její následné udržení a rozvoj po otevření). Styl a image nákupního centra je klíčem k úspěchu.
Na 5 podlažích nákupního centra je možné vytvořit otevřené obchodní zóny, kde bude zboží zařazeno do různých témat (ženy, muži, děti, příslušenství).
Obchodní zóny:
PŘÍZEMÍ – módní top brend
PRVNÍ PATRO - módní multi brend kolekce pro ženy a pány
DRUHÉ PATRO - módní multi brend kolekce pro ženy a pány, Café zóna
TŘETÍ PATRO - módní multi brend kolekce pro ženy a pány
ČTVRTÉ PATRO A PODZEMÍ - kanceláře a sklady.
Bližší informace pod číslem nabídky 67856.

Poslat dotaz

Číslo zakázky: IDNES-next48d6rg57856

informační emaily

Prodejce

image

Zakaznická Linka
+420 800 700 ...
zobrazit celé číslo Více nabídek info@nextreality.cz

NEXT REALITY GROUP a.s.

Zobrazit vizitku »