Jak může realitní makléř šetřit čas a hravě získávat nové zakázky

2018-11-13 07:40:00 | Komerční sdělení

Díky 3D scanu od společnosti Matterport můžete jakýkoliv prostor procházet krok po kroku a také si prohlížet detaily tak, jak sami potřebujete. Snadno se dokážete zorientovat v třírozměrném modelu nebo půdorysu budovy jako byste jej viděli ve skutečnosti. Vložené texty, videa nebo odkazy jen zesilují nadšení a zážitek z virtuální reality. Přečtěte si dva příběhy z praxe a zjistěte, jaké další výhody vám 3D scan přinese.
Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Prohlídka nemovitosti přes telefon či PC

Jedna z mých prvních vět při telefonním hovoru se zájemcem o nemovitost zní: „Jste u PC a nebo máte chytrý telefon?” Zájemce odpoví s následujícím dotazem: „Proč se ptám?” „Kompletní prohlídku můžeme udělat ihned po telefonu,” odpovídám a s jeho překvapením mu v odpolední pauze okamžitě posílám odkaz s virtuální prohlídkou nemovitosti. Hned jak si zájemce odkaz otevřte a dům si prochází, seznamuji ho s prostorem, technickými údaji a odpovídám na veškeré dotazy. Domluvíme se na společném setkání s tím, že mu případně ukáži další podobné nemovitosti, které mám k dispozici. Večer mi zájemce volá, že dům nesplňuje jeho potřeby z pohledu dispozice a následné rekonstrukce, ale že bude rád, když mu pošlu další podobné prohlídky. Ty jsem poslal a o 3 dny později zájemce jeden z nabízeným domů koupil. Tato praxe je naprosto běžná.

Prodej nemovitosti přes webové portály

Jedna z nemovitostí, kterou jsem skenoval byl standardní byt v dobré lokalitě, ale s rozdílem 600 tis. nad tržní hodnotou. Dopoledne jsem byt naskenoval a už večer se v něm procházeli potenciální kupci, a to z pohodlí svého domova. 3D prohlídka za 5 dní získala 1 200 unikátních návštěvníků. Za 7 dní byt našel svého majitele. Přidanou hodnotou byl nábor 2 dalších nemovitostí na prodej, a to jen díky práci s potřebami zájemců, které 3D scan nabízí. Makléř, pro kterého jsem zakázku zpracoval, investoval 8 000 Kč. Ty však následně přetvořil v další dvě provize a přitom ušetřil na nákladech desítky hodin práce a finančních prostředků.

Realitní makléři si často najímají služby jiných profesionálů, aby jim pomohli zvýšit kvalitu práce. Ví, že nemůžou být skvělým obchodníkem, fotografem, grafikem, copywriterem, kameramanem… Zároveň chtějí mít více času pro rodinu, relax či zábavu.

Ondřej Pavlačík, výhradní zástupce firmy Matterport pro ČR a člen týmu P&P Partners - Talent engagement.

Se svým týmem dokáže během 48 hodin dodat komplexní marketing pro realitní makléře. V jednom balíčku můžete mít profesionální fotografie, videa, 3D scan včetně půdorys, podklady na sociální sítě, prodejní text inzerátu a třeba i vlastní webovou prezentaci nemovitosti. 

Sdílet: Facebook Twitter

Více článků