Svěží vítr pro firmu, spousta výhod pro makléře a kanceláře

2018-11-29 07:30:00 | Komerční sdělení

Tvrdší nároky, chystaný nový zákon o realitním zprostředkování a mnoho dalšího čeká právě realitní makléře. Malé kanceláře nebo jednotlivci začnou z trhu nejspíš pomalu mizet, protože neustojí tvrdou realitu a především konkurenci. Jak to vůbec na trhu v současné době vypadá, jsou nějaké možnosti pro jednotlivce, co musí lidé udělat, aby se mohli přidat ke špičce? Na tohle a ještě mnohem víc jsme se zeptali Moniky Veselé, manažerky realitní sítě dumrealit.cz.
Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Moniko, v nedávné době jste usedla do vedení dumrealit.cz, jak vnímáte současnou makléřskou populaci?

Ano, je to tak, jsem ve vedení firmy dumrealit.cz, nicméně nejsem na to sama, mám vedle sebe oporu několika kolegů a firmu řídíme společně pod hlavičkou Národního realitního holdingu. Vnímám, že realitní trh prochází změnou, makléřská populace profesně stárne, všichni žijí online, makléři z konkurenčních realitních kanceláří jsou si mnohem blíž, potkávají se a sdílí informace, vzájemně se vzdělávají a posouvají realitní trh o level výše. To s sebou nese úskalí v podobě porovnávání podmínek na trhu, časté fluktuace zkušených makléřů z firmy do firmy, osamostatňování makléřů či všeobecné zvýšení nároku na mateřské firmy realitních kanceláří nebo svých frenšízantů, vedoucích a managerů.

Probíhají pod Vaší taktovkou nějaké změny?

Předně musím zdůraznit, že řídit tak velkou společnost je obrovská zodpovědnost, každý krok musí člověk zvažovat a promýšlet. S novým vedením vždycky přichází určitá změna, jinak by to nedávalo smysl, takže ano, i u nás probíhají změny.

Můžete být konkrétnější?

Dlouho jsme přemýšleli, jak firmu posunout dál, získat nové partnery a upevnit tak své postavení na trhu. Realitním kancelářím a makléřům nabízíme už i tak skvělý servis, ale nyní jsme zcela změnili způsob podmínek pro vstup nových partnerů. Již nechceme žádný procentuální podíl z jejich provize, mají 100%, mohou si svobodně podnikat a my jim prakticky poskytujeme jen servis.

To nebude asi zadarmo, nebo ano?

Jsme obchodníci a slovo zadarmo už doufám na nikoho neplatí, každopádně si troufám říct, že v poměru kvalita versus cena jsme bezkonkurenční, jsme jediná velká síť nabízející 100% za férový paušál včetně inzerce na více než 70 portálech.

Jak se říká, peníze nejsou všechno, je to jediný důvod vstupu do Národního realitního holdingu, potažmo do dumrealit.cz?

Vůbec ne, naopak. Trh bude klást na makléře čím dál větší nároky, chystá se realitní zákon, který sice nebude v první podobě nijak extrémně tvrdý, ale to neznamená, že tomu tak nebude do budoucna. Nabízíme spoustu výhod, např. námi vyvíjený intranet s řadou funkcí, každý makléř či kancelář si u nás mohou vytvořit osobní web a web nemovitosti, mobilní aplikaci, výhodné operativní leasingy, levné volání, dodavatele na veškeré služby, inzerci na 70 portálech, možnost sdílení informací s kolegy na společných setkáních a další. Zároveň chceme, aby naši makléři byli vzdělaní a byli dobře vnímáni veřejností, proto mají možnost využívat Realitní akademii České republiky, která je zároveň autorizovanou osobou pro udělování licencí makléřům dle připravovaného realitního zákona.

Pro koho je nový koncept určen a dokáže vyřešit potřeby makléřů a kanceláří?

Je určen pro všechny zkušené makléře či realitní kanceláře, kteří s námi chtějí posouvat hranice možností realitního trhu, chtějí jednak dobré podmínky, ale i zázemí. Já pěvně věřím, že značka je důležitá a pokud někdo staví svou značku jen na jméně, může to mít sakra těžké. Pár úspěšných jedinců znám, ale spočítala bych je na prstech jedné ruky. Nejúspěšnější kanceláře či makléři se chtě nechtě rekrutují ze sítí.

Menší realitní kanceláře mají problém s přísunem klientů, s poptávkou, s odchodem makléřů, s vysokými náklady, makléři pak volají po lepších podmínkách a svobodném podnikání, na to vše máme řešení.

Sdílet: Facebook Twitter

Více článků