Záleží na známosti značky

2019-02-28 06:30:00 | Komerční sdělení

Pod jednu z nejznámějších realitních kanceláří přešel Pavel Kosina po letech práce z jiné konkurenční kanceláře. Získal tím mnoho – školení, zájem ze strany vedení a také prestiž.
Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pavle, hrdě se nazýváte srdcařem firmy, jste u dumrealit.cz již 8 let. Co pro Vás znamená být srdcařem?

Pod značku dumrealit.cz jsem přešel z jedné velké konkurenční realitní kanceláře v listopadu 2010. V původní realitce si nás nikdo moc nevšímal a neškolil, pouze byly požadovány výsledky. Za léta své praxe pod značkou dumrealit.cz jsem se stal profesionálním realitním specialistou, a tak je pro mě samozřejmostí že jsem členem Realitní komory České republiky. S profesionalitou úzce souvisí i pravidelné vzdělávání, školení a certifikace pod záštitou Realitní Akademie České Republiky. Dnes si dělám veškerou práci sám a po svém, tím pádem jsem pánem svého času, za co jsem hrozně rád.

Z jakého důvodu by si klienti měli zvolit jako parťáka pro prodej nemovitosti právě Vás?

S prodejem a pronájmem nemovitostí pomáhám svým klientům již od roku 2009. Mám za sebou poměrně značný objem obchodů a nemalé množství spokojených klientů. Za léta své praxe jsem si vybudoval vlastní Know -how jak pouhého zájemce posunout do pozice reálného kupujícího. Zároveň jsem makléř, který je neustále v terénu a v kontaktu s klienty, pokud narazíte na makléře, který od rána do večera sedí jen v kanceláři a nedělá nic jiného, pokračujte ve výběru dál.

Dokáže Vás v realitách ještě vůbec něco překvapit?

Myslím že mě za celkem 9 let praxe nemůže už nic moc překvapit, ale nikdy neříkejme nikdy.

Na co by si klienti měli dát pozor při výběru realitního makléře?

Hledat dle referencí klientů na internetu a najít si místního makléře z okolí, který bude znát lokalitu a je v ní doma jako ryba ve vodě. A malá rada na závěr, - nikdy nehazardujte se svým majetkem a raději vyhledejte opravdového profesionála.

Je podle Vás důležitá značka, ve které makléř pracuje a proč?

Ano, značka je pro mě hodně, hodně důležitá, zaleží samozřejmě na velikosti a známosti té dané značky.

Možná je někdo, kdo přemýšlí, zda se k nám přidat, proč by měli do značky dumrealit.cz vstoupit?

Přidejte se k nám a staňte se šampionem v realitním businnesu pod záštitou Národního realitního holdingu a.s. 

Sdílet: Facebook Twitter

Více článků