Radka Vajo: Se silnou značkou v zádech se podniká vždy lépe

2019-08-19 07:00:00 | Komerční sdělení

Co znamená být franšízantem velké realitní značky? Spojíte svoje jméno s větším celkem a zařadíte se po bok řady dalších úspěšných makléřů. Jaké jsou ale reálné výhody podnikání s celosvětovým lídrem v oblasti obchodování s nemovitostmi? Zeptali jsme se přímo u zdroje, abychom zjistili, jak velký přínos takové rozhodnutí znamená. Spolehlivé partnerství, heslo CENTURY 21, si Radka Vajo vybrala po třech letech, kdy pro firmu pracovala jako makléřka. Co jí koupě licence, pod kterou od té doby podniká už krásných sedm let, přinesla?
Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Které největší výhody vnímáte jako součást takto velké skupiny realitních makléřů? Změnilo se toho oproti minulosti hodně?

Za největší výhody považuji možnost spolupráce, sdílení zkušeností a nápadů mezi makléři. Oproti minulosti vnímám extrémní změnu v kvalitě prezentace, a to například díky home stagingu, který v minulosti prosazoval brněnský kolega Pavel Berka. Dnes už je home staging, profesionální nafocení a prezentace samozřejmostí. Stejně jako videoprohlídky nemovitostí, které prosadil Karel Hubáček z naší kanceláře a pozvedl tak naši práci k naprosté profesionalitě.

Někteří se obávají ztráty svobody a kontroly, jiní naopak vychvalují sdílení know-how a právní servis. Je něco z toho, co byste potvrdila nebo vyvrátila?

Pracuji pod značkou CENTURY 21 už deset let, nejprve jsem působila jako makléřka a vedoucí, nyní vlastním licenci a jsem majitelkou kanceláře. To asi mluví za vše. Jsem ráda součástí silné značky, která nám přináší obchodní příležitosti. Už jako makléřka jsem poznala na vlastní kůži vnitřní prostředí celé skupiny a byla jsem s duchem firmy spokojená. V momentě, kdy jsem si uvědomila, že s tím naprosto souzním a že CENTURY 21 nabízí opravdu rovnocenné partnerství, už jsem neváhala. Viděla jsem, že návratnost investice je jistá, a starost, s níž značka pečuje o svoje jednotlivé franšízy, mě v tom už jen utvrdila.

Napadne vás nějaký případ prodeje nebo zkušenosti, které byste uvedla jako příklad úspěchu v rámci svého působení pod CENTURY 21?

Díky působení pod značkou CENTURY 21 jsme získali několik developerských projektů na prodej a nespočet jednotlivých obchodů. Jeden z posledních je například prodej bytu 3+1 na Chodově, kde jsme získali výhradní zastoupení před třemi konkurenčními realitkami. Majitel se rozhodl na základě dobrých referencí značky a přístupu školeného makléře Milana Břečky. Právě profesionalita makléřů je výsledkem toho, že CENTURY 21 vzdělávání svých zaměstnanců i vedoucích franšíz rozhodně nepodceňuje. Spolu s marketingovou a právní podporou jde o velmi funkční kombinaci, která udržuje vysokou kvalitu nabízených služeb. A přiznejme si, to je pro úspěch v realitním oboru zásadní. Spokojený zákazník se za vámi rád vrátí nebo vás doporučí. Jinými slovy, profesionální práce makléřů je ta nejlepší reklama.

Co byste vzkázala těm, kteří uvažují o tom, že se stanou franšízantem CENTURY 21?

Se silnou značkou v zádech se podniká vždy lépe, pohodlněji a s jistotou. Tým CENTURY 21 sdílí know-how, které se k vám jako single hráči na trhu rozhodně nedostane. Bez znalosti nejnovějších trendů a novinek v podnikatelské praxi i v právním prostředí se lehce ztratíte a neuspějete. Minimálně jste mnohem zranitelnější. Právě toto zázemí vám určitě v podnikání v mnohém pomůže. Přístup ke školení a workshopům z první ruky je pak už jen třešnička na dortu. Stejně jako logo prestižní globální značky na vizitce. 

CENTURY 21 je držitelem ocenění franšízor roku a skokan roku 2017. Není jen lokálním hráčem, právě naopak – působí v 82 zemích a je jednou z největších místních realitních značek. Možnost podnikání nabízí v rámci svého webu zlatafransiza.cz.

Sdílet: Facebook Twitter

Více článků