Dobrý anděl v realitách

2019-09-19 06:20:00 | Komerční sdělení

Realitní makléři jsou sice pro široké okolí jen zprostředkovatelé bydlení, ale i mezi nimi je celá řada lidí, která se věnuje i nadační činnosti. To už ale vidí, nebo chce vidět jen málokdo.
Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Osm let se Jana Hájková z Dumrealit.cz pohybuje v realitách, a právě tato profese ji doslova zavála do nadačního fondu Dobrý Anděl. Působí tu už dva roky. K fondu se dostala prostřednictvím svých klientů, kterým zajišťovala prodej a koupi nemovitosti. „V té rodině měli postiženého klučinu, smál se jako všechny děti, ale měl handicap,“ vzpomíná Hájková. Čím více do rodiny docházela, chlapec si na její přítomnost zvykl a z každé její návštěvy se těšil. „Měl svůj svět, ale byl šťastný především obětavosti svých rodičů,“ řekla makléřka Jana. Právě tehdy se začala o nadaci zajímat. Sbírala informace.

Část ze zisku už přes rok investuje právě na pomoc dětem. Nedělá to jen proto, že z toho má užitek, těší ji, že někomu pomůže.

Kromě toho pořádá i dětské dny a různé akce. Lindava, vesnička na Českolipsku sama Jana Hájkovou oslovila, jestli se chce zúčastnit první akce. „Povedla se, fotbalové hřiště praskalo ve švech a od té doby nesmím chybět na žádné podobné akci,“ zmínila makléřka. I když se na akcích zviditelňuje svou reklamou a reklamou společnosti, má skvělý pocit z toho, že se děti baví. Práce v realitách je i jejím koníčkem, kolem sebe má spoustu skvělých kolegů z Národního realitního holdingu.  

Sdílet: Facebook Twitter

Více článků