Chalupy jdou na dračku. Jak toho využít?

22.06.2020 05:15 | Komerční sdělení

Situace na trhu rekreačních nemovitostí je z pohledu jejich majitelů báječná. O něco horší je pro kupující. Poptávka stále roste a výrazně převyšuje nabídku. Jak toho využít, pokud nemovitost prodáváte?
Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Máte chatu nebo chalupu a zvažujete její prodej? Pak jste si nemohli najít lepší načasování. Má to dva hlavní důvody. Tím prvním je klasická sezónnost. Zájem o rekreační objekty začíná s příchodem jara a kulminuje před létem. Většina kupujících chce objekt využít pro svoji dovolenou a prodloužené víkendy. Samozřejmě s příchodem podzimu zájem opět upadá a během zimního období je chalupa téměř neprodejná.

Druhý faktor, který zásadně ovlivňuje ceny rekreačních objektů v těchto dnech je zkušenost s koronavirem. Mnoho lidí se najednou ocitlo zavřených ve svých bytech a zjistili, že nemají kam utéct. Chata či chalupa se tak pro mnohé staly snem, který si nyní chtějí splnit.

První bere? Chyba!

Oba popisované faktory způsobují, že se na jedinou chatu hlásí i desítka vážných zájemců. Majitel by tedy mohl prodat prvnímu v pořadí a to poměrně rychle. Ale to by byla velká chyba! Část zájemců je totiž ochotna za chalupu zaplatit i vyšší částku, než je nabízené tržní ocenění. Pokud máte k dispozici profesionálního makléře, který vám prodej zprostředkovává, umí takové situace využít ve váš prospěch. Jak toho dosáhne? Řešením je aukce!

Tento nástroj používáme v případech, kdy o koupi nemovitosti projeví zájem více potenciálních kupců současně. Všichni dostanou možnost přijít na prohlídku v předem stanoveném termínu, kde zároveň dostanou detailní informace o tom, jak aukce probíhá a jaké jsou její podmínky. Pokud bychom prodali nemovitost prvnímu zájemci, nebyli bychom profesionální makléři. Pracujeme pro prodávajícího a naším úkolem je zajistit mu špičkový servis. To znamená prodat za co nejlepší cenu a nejlepších podmínek.

Krom vyšší dosažené prodejní ceny dovoluje elektronická aukce detailní definici podmínek prodeje. Jde především o přesné určení termínu zaplacení kupní ceny, způsobu placení a dalších parametrů. Nelze opomenout také transparentnost. Vše se koná dle pravidel aukce, která jsou předem známá všem potenciálním zájemcům. Realitní kanceláře postupují podle scénáře, který je dán centrálně a je stejný pro každou kancelář RE/MAX.

Pokud se chcete poradit o případném prodeji vaší chaty či chalupy a chcete za ni získat tu nejvyšší možnou cenu, neváhejte se na nás obrátit. Naši profesionální makléři jsou vám k dispozici ve všech koutech republiky. Stačí si vybrat: https://www.remax-czech.cz/reality/makleri/

Sdílet: Facebook Twitter

Více článků