Dvojčata na realitním trhu

17.10.2019 07:00 | Komerční sdělení

Ač se to někomu zdát nemusí, život jednovaječných dvojčat není asi úplně snadný. Oblékají vás stejně, pletou si vás, oslovují jménem toho druhého, nutí vás dělat třeba i stejné věci. Jenže jsou i dvojčata, která ani v dospělosti bez sebe neudělají takřka ani krok, i přesto, že si mysleli, že půjdou každý vlastní cestou.
Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Po střední škole si oba kluci oddychli, že už konečně spolu nemusí trávit čas a každý si chtěl jít svou cestou. Jeden se dal na dráhu realitního makléře a druhý chtěl studovat technologii. Jenže osud se zavál zase k sobě. O kom, že je řeč? O Vítu Uhlířovi a jeho bratrovi Vojtovi, realitních makléřích z Dumrealit.cz pro Uherko-Hradišstko. Víta od začátku makléřině učil jeho bratr. Vít se chtěl ale nějak odlišit a dělat tuto práci jinak, než většina lidí. „Proto jsem hned od začátku chtěl, aby mé inzeráty a prezentace vypadaly co nejlépe,“ vzpomíná Vít Uhlíř. Nebylo vůbec lehké vybrat správný fotoaparát, program na zlepšování fotek, na 3D půdorysy. „Některé foťáky neumí zachytit celý prostor, nějaký program zase fotky spíš zhoršuje místo toho, aby je zlepšil,“ popisuje makléř.

Svým klientům mohou nabídnout fotografie, které se rovnají profesionálům, 3D půdorysy, které používají architekti a projektanti. V neposlední řadě zpracovávají video prohlídky, které jim chystá externí firma. „Myslím si, že správná prezentace je to, co nemovitosti prodává,“ řekl Uhlíř.

Sdílet: Facebook Twitter

Více článků