Fotbalová liga Reality 11 – neuvěřitelná realita

22.08.2019 06:40 | Komerční sdělení

Od šesti let trávil čas na fotbalovém hřišti. Hrál fotbal na vesnici v Dolním městě. Ze spárů fotbalového šílenství ho dostala až vojna. Ne ale na dlouho. Po vojně se k milovanému sportu vrátil a aktivním hráčem je dodnes. A ještě mnohem víc. Založil dokonce fotbalový klub.
Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Už od útlého dětství miluje fotbal. Možná proto se realitní specialista Václav Duben z realitní kanceláře Reality 11 Humpolec rozhodl založit svůj vlastní fotbalový klub. Před sedmi lety se svými kamarády založil klub A.F.C. Humpolec. „Začali jsme s výchovou malých dětí, tedy hlavně našich synů,“ vzpomíná Duben. Klub ale rostl, až vyrostl do dnešní podoby. „Máme více než 256 členů, 25 trenérů, 3 družstva mužů, stejný počet družstva dorostu a přípravek a dvě družstva žáků,“ popsal stávající situaci v klubu realitní specialista.

Jenže jeho láska k práci, tedy k realitám a fotbalu, se musela zkrátka nějak skloubit. Proto se dohodl s vedením Kraje Vysočina, aby se fotbalová soutěž jmenovala po realitní síti. „Je to opět krok k propagaci značky v regionu,“ vysvětlil Duben. Na sezónu 2019 – 2020 mají tedy čtyři názvy soutěží. „Jsem za tuto příležitost velmi rád a věřím, že tyto názvy se dostanou do podvědomí a značka firmy bude více viditelná,“ uvedl.

Soutěž

Co ho ale k nápadu, tak výrazně podporovat žákovskou fotbalovou soutěž, přivedlo? „Nápad jsem měl v hlavě několik let. Vím, že se tak o značce začne víc mluvit a lidé ji začnou vnímat. A název Reality 11 jasně vypovídá, o jaký obor se jedná,“ vysvětlil. Jak doplnil, nemůže toto poslání nechat jen u názvu soutěže, ale ještě musí nabídnou služby přímo klubům a to i ve spojení s projektem darujdesatek.cz. „Když se tak zapojí členové a fanoušci klubů, mohou se přinést nové finance a tím i klub podpořit,“ zmínil Duben.

Sdílet: Facebook Twitter

Více článků