Přes práh nikdo cizí nesmí

12.09.2019 06:15 | Komerční sdělení

Už děti učíme, že nikomu cizímu nemají otvírat. Kromě toho to znají i z pohádek. Děti to pochopí a drží se této moudré rady. Jenže jak je to se zájemci o koupi nemovitosti? Víme snad, o koho se jedná? Jsou snad tito lidé zvyklí se představit více, než jen pozdravem a sdělením příjmení?
Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Běžně ani své kamarády nebo přátele neprovází nikdo domácností tak, že je nechá nahlédnout do ložnice, spíže nebo sklepa. Většina návštěv zůstává v přijímacím pokoji. Jenže ve chvíli, kdy byt nebo dům prodáváte, musíte zájemce – úplně cizí lidi – nechat nahlédnout všude. Pokud už to ale musí být a pozvete si domů třeba někoho, kdo není zrovna velmi dobrým přítelem, tak aspoň víte, o koho se jedná.

Ať už jste sami realitními specialisty a svou nemovitost si prodáváte sami nebo obchod svěříte do rukou odborníka, měli byste vědět, kdo vstupuje přes váš práh. „Málokdy se podaří prodat nabízenou nemovitost tak zvaně napoprvé, zkrátka prvnímu, kdo si ji přišel prohlédnout,“ řekl realitní makléř Roman Küffer. Proto se může stát, že do prodávané domácnosti vstoupí v průběhu nabízení klidně i několik desítek cizích lidí.

Umí si ale lidé říct a požádat o předložení dokladu totožnosti příchozího zájemce o prohlídku? A ví, jak se sdělenými údaji nakládat?

Má vůbec příchozí na prohlídku nemovitosti povinnost se nám makléřům legitimovat? „Povinnost legitimovat se, nemá. Ale my ho zase bez řádného prokázání své totožnosti nemusíme do nemovitosti vpustit,“ uvedl Küffer z Dumrealit.cz.

Právě proto je důležité, aby si lidé najali profesionála, který toto umí. Umí požádat o předložení průkazu totožnosti, umí hlavně s osobními údaji nakládat. A od toho tu jsou – profesionální realitní makléři.

Sdílet: Facebook Twitter

Více článků