Role kvalitní značky při prodeji a koupi nemovitosti

15.06.2020 06:00 | Komerční sdělení

Pojem značka působí ve všech odvětvích, realitní činnost není výjimkou. Spíše naopak, na trhu, který doposud nebyl nijak regulován a říká se, že je „divoký“, působí role kvalitní značky jako je Realitní společnost České spořitelny velmi pozitivně.
Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Je důležitá silná značka při koupi? Samozřejmě, ale ještě důležitější je při prodeji. Platí totiž, že co je důležité pro kupce, je důležité i pro prodejce.

Podívejme se na koupi nemovitosti optikou kupujícího. V případě, že nemovitost budou prodávat dva subjekty, jeden neznámý a druhý Realitní společnost České Spořitelny, ze zkušenosti mohu potvrdit, že zájemce vždy volá nám. Důvod je zřejmý, kupující správně předpokládá, že oproti konkurenci u nás dostane kvalitu - rychlou odezvu, pravdivé informace o nemovitosti, seriózní jednání a další. Toto je pro něho velmi důležité, neboť nekupuje „rohlík“ ani běžné spotřební zboží nevelké hodnoty, ale dělá zásadní životní rozhodnutí v milionových hodnotách.

V příkladech půjdu ještě dále. Za posledních 6 let, kdy pracuji pod touto jedinečnou značkou, jsem se setkala s mnoha případy, kdy klienti navrhovali – „a nemohli bychom tu nemovitost koupit, paní Navrátilová, přes Vás, i když ji nabízí někdo jiný? A když už to nejde, nedohlédla byste nám na to.“. Ne vždy jde klientům v těchto případech pomoci, ale tyto případy jasně ukazují na chování a smýšlení kupujících.

Pokud se na obchod podíváme z druhé strany – pohledem prodávajícího, tak ten chce především bez starostí a dobře prodat. Pro prodávajícího je výhodné, aby o jeho nemovitost byl právě takový zájem, jaký jsem uvedla v předchozím odstavci. Samozřejmě záleží, o jakou nemovitost se jedná a v jaké cenové hladině, ale jednoznačným trendem napříč trhem je skutečnost, že kupujícím nezáleží pouze na tom, co kupují, ale stále více podstatné je, od koho to kupují. Důvod je jednoznačný – DŮVĚRA, byť každý z nás si pod tímto pojmem představuje něco trochu odlišného. A je zcela mimo diskuzi, že velké značky tuto důvěru mají, proto tu jsou a proto jsou velké. Proto se Vám také vždy vyplatí prodávat se zavedenou a důvěryhodnou značkou. Česká spořitelna je toho absolutním důkazem a její důvěra je přenesena i na její dceřiné společnosti, mezi které Realitní společnost České spořitelny, a.s. patří.

Ing. Edita Navrátilová, je majitelkou franšízové pobočky pro Prahu 5 - Prodej a Správa Nemovitostí s.r.o. Pod značkou Realitní společnosti České spořitelny působí od roku 2014 a je toho názoru, že je to ta nejlepší značka na trhu.

Sdílet: Facebook Twitter

Více článků